Geometri Dersi Analitik Çember Konu Anlatımı İzle

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Herkese iyi günler arkadaşlar nasılsınız arkadaşlar ben sizi ekrean başında yorgun gördüm! tabiki bu durum böyle olacak,çünkü sizin ne kadar çalışkan olduğunuzu bilerek bunları ben böyle söyledim,Evet gelelim konumuza ama birşey soracağım sizlere YGS Ve LYS'de en çok soru getiren geometri konularından birisi ''Analitik Çember'' konusudur.Sizler ekran başına geçmdeen önce ilk önce elinizi yüzünüzü yıkayınız.Eper elinizi yüzünüzü yıkamazsanız dersi öğrenirken biraz daha yorulursunuz hadi arkadaşlar hemen sizi bekliyorum 1 dk'nızı almaz hemen yıkarsınzı ve ardından geometri dersimizdeki ''Analitik Çember'' konumuza geçeceğiz.Hepinize iyi dersler arkadaşlar!

Geometri Dersi Analitik Çember Konu Anlatımı İzle

0 yorum:

Yorum Gönder